طراحی حرفه ای سایت در تهران

بازاریابی ویدئویی موفق برای اینستاگرام

اشتراک گذاری در
بازاریابی ویدیویی موفق و حرفه ای کسب و کار

بازاریابی ویدئویی موفق برای اینستاگرام

بروشورها ، عکس ها ، تبلیغات - مطمئناً می دانید که همه اینها در مورد بازاریابی و ارتقا سایت و صفحه تان بسیار مفید هستند ، نه؟ بازاریابی ویدیویی چطور؟ بیایید کمی عمیق تر بشویم.اینروزها بازاریابی ویدیویی مفید است.

با خوندن این مقاله برای سایت و اینستا خود یک بازاریابی ویدئویی  موفق بسازید.

با مقدار رو به رشد محتوای بصری و تصویری که در زمان فعلی وجود دارد ، ضروری است که حضور محتوای بصری قوی را در راستای بازاریابی خود تنظیم کنید. بطور عامیانه تر ویدیوهای خلاق بسازید.بنظرتان چرا مهم است که این بخش بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. بیاید باهم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم ، محتوای ویدیوی جذاب باعث می شود که برند شما مورد توجه قرار گیرد. در مورد محتوای ویدئویی و تولید در راستای اهداف بازاریابی نکته بسیار جذاب وجود دارد. مردم عاشق تماشای سری فیلم های جذاب هستند. به آن به عنوان یک روش مهم و ارزنده نگاه کنید تا واقعاً بتوانید پل ارتباطی بین ارزشی که محصول یا خدمات شما مستقیماً به مشتریان و مخاطبان شما ارائه می دهد را پیدا کنید.بطور دقیق تر باید ویدیو شما ارزش شما را نشان دهد.

در زیر یک فیلم از برند کوکا را میبیند که برای این برند ارزش آفرینی کرده است.

شما باید یک داستان جذاب تعریف کنید - مطمئن شوید داستانی که در ویدیو شما قرار دارد،یک داستان جذاب و زیبا است.

چه کسی قرار است تماشای فیلم های شما را ببینید؟

مخاطبان هدف (تارگت مارکت) خود را بشناسید ، و سعی کنید در این کار خبره شوید. در غیر این صورت ، کار شما بی معنی و بی هدف است، چرا که شما برای افراد اشتباه هرچقدر هم ویدیو مناسب درست کنید، فایده ندارد و کسی شما را رصد نمی کند.

پیروزی اینگونه شروع می شود، به این صورت که چه کسانی برایشان محتوایتان بدرد بخور است - تحقیقات شما طلا است. شما در کدام شبکه اجتماعی یا سایت بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد،درسایت خودتان،آپارات یا یوتیوب، هدف شما چیست؟ فروش بیشتر یا شاید حضور آنلاین شما افزایش یابد؟

با دانستن سوالات فوق ، تولید ویدیوهای مناسب آسان تر خواهد بود.

بازاریابی موفق سایت و اینستاگرام

هم ترازی برند

قبل از شروع هرچیز بیایید ببینیم،همترازی برند چیست؟ وقتی شما در ویدیو های خود داستان جذاب در راستای هدف برند خود ایجاد می کنید، در حقیقت ویدیو خود را با برندتان همترازی کرده اید.

پس زین پس به فیلم های خود تحت عنوان توسعه نام تجاری خارق العاده خود فکر کنید - هدف آن را نیز در استراتژی بازاریابی ویدئویی خود قرار دهید.

انواع بازاریابی ویدئویی

خوب پس از کجا شروع می کنید؟در ابتدا باید بدانید که به یک استراتژی بازاریابی ویدیویی نیاز دارید ، اما در این لحظه شما به چیز مهم تری از استراتژی نیاز دارید . آره! شناسایی نوع محتوای ویدیویی که می خواهید ایجاد کنید.

چندین مدل از ساخت محتوای ویدیویی وجود دارد که همه آنها به شما در پیام رسانی برندتان کمک خواهد کرد. این محتوا می تواند شامل آموزش ، انیمیشن ، فیلم های نمایشی ، پخش زنده ،  تور واقعیت مجازی  360 درجه ، شخصی سازی ، مصاحبه ، مارک تجاری و کاری باشد که شما در شرکت انجام می دهید حتی می توانید پشت صحنه شرکت خود را به مشتریانتان نشان دهید (این یک روش عالی برای ارتباط گیری با مشتریانتان می باشد).

اگر شما می دانید که چگونه قرار است روایت خودتان را شروع کنید .هرکدام از فیلم های فوق را که می دانید شروع کنید،و برند خود را در آن ارتقا دهید.

 

سرمایه گذاری و تولید مالی

اول از همه باید بدانید که ایجاد محتوای با کیفیت و سپس تولید آن به چه معناست! با ساخت محتوای ویدیویی قرار نیست که پول خود را در مورد این موضوع دور بریزید چرا که ساخت محتوای درست و خوب واقعا سرمایه گذاری شایسته است. هدف واضح در اینجا این نکته مهم است که بدانید دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید و سپس به دنبال منابع مناسب برای ساخت محتوای درست باشید.

لطفا توجه داشته باشید که شما لزوماً برای انجام این کار به صدها یا هزاران میلیون تومان سرمایه گذاری نیاز ندارید. بنابراین شما و تیمتان چقدر سرمایه احتیاج دارید؟بسته به مقیاس پذیری و مخاطب مورد نظر شما ، برخی موارد ممکن است طبق لیست زیر باشد و برخی نیز ممکن است حذف شود - برنامه ریزی ، فیلمبرداری ، فیلم نامه ، مکان فیلمبرداری ، اینکه چه کسی در نمایش پیام ، موسیقی و ویرایش ویدیو محصول یا مارک شما به نمایش در آید.ممکن است شما خیلی از این موارد را نداشته باشید.

شاید شما و تیمتان بتواند در این نمایش ویدیویی حاضر شود و جای نقش ها را پر کند که باعث کاهش هزینه ها یا استخدام دیگران می شود. اما با برنامه ریزی صحیح و درایت در مورد بودجه خود ، قادر خواهید بود یک محتوای ویدیویی بی عیب و نقص را انجام دهید.

بازار یابی موفق در سایت و اینستاگرام

بازخورد

وقتی صحبت از بازی بازاریابی می شود استراتژیک  و کار آمد باشید. کارت های بازی خود را براحتی از دست ندهید. بهتر است اول با چند فیلم شروع کنید، وهمه بازخورد ها را تست کنید. این نوع بازخورد به شما نشان می دهد که به روند خود ادامه دهید یا از راه دیگری بروید.

 

کافی است در گوگل آنلاتیک و ارزیابی خود اینستا را بررسی کنید و آمارهایی از قبیل اینکه ترافیک شما از کجا می آید ، نظرات ، تعداد افرادی که روی تبلیغات پولی شما کلیک کرده اند و نرخ تعامل را بررسی کنید، تمام این ها برای تحلیل مهم است. این اطلاعات داده های فراوانی را به ارمغان می آورند که استراتژی بازاریابی ویدئویی شما را ایجاد یا از بین می برد.

با داشتن آماری بسیار مفید ، می توانید که عملکرد بهتری داشته باشد.

بهينه سازي

اگر قرار است محتوای ویدویی و فیلم خود را در چندین کانال به اشتراک بگذارید ، حتماً برای هر یک از آنها بهینه سازی کنید. هر سیستم عامل الگوریتم های مختلفی دارد و هدف این است که مقدار قابل توجهی از تعامل را بدست آورید .

از طرفی شما ، باید بدانید که هر پلت فرم از نظر بهینه سازی , و سئو  چگونه کار می کند. مثلا اینکه در اینستاگرام چطور هشتگ گذاری کنید،چه تعداد هشتگ گذاری کنید، آیا در کنار هشتگ فارسی ،هشتگ انگلیسی هم بزاریم؟

هر پلت فرم با ابزارهایی طراحی شده است که به شما کمک می کند بفهمید چگونه می توانید برند خود را به بازار عرضه کنید و با برخی از تبلیغات پولی به شما کمک می کند از نام تجاری و محصول خود استفاده کنید.

در پایان روز ، آنچه به حساب می آید این واقعیت است که شما تمام تلاش خود را انجام داده اید و از طریق تمام جزئیات مختلف یک خروجی مناسب کارتان ایجاد کرده اید، با اینکار است که استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را به پیش برده اید.

نظرات کاربران